امیرحسین و آنیساامیرحسین و آنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

☺☻دوتافسقلی☺☻

اولین بهار

1393/1/14 10:53
586 بازدید
اشتراک گذاری

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش

اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام

 

 

سلام

یه سلام بهاری

جوجه های من امسال اولین بهار زندگیتون بودامیدوارم صدمین بهار زندگیتونو همراه با سلامتی و سعادت و سرزندگی و شادابی  شادکامی و عاقبت به خیری و یه عالمه آرزوهای خوب دیگه ببینید.

کلی خبر دارم براتون

امسال براتون تقویم درست کردم و به مامان جونا و خاله و دایی و عموها و عمه ها دادیم.کلی هم حال کردند.

اینم عکسش

 

بعدیش اینکه یه روز واسه عید کار داشتم و شما آنیسا بادومم رو گذاشتم تو روروئکت.یه خورده باهات کار کردم و دیدیم بببللههههه آنیسا جونی را افتاد.این اتفاق در روز 24 اسفند بود.

مامان عاشق راه رفتنت با روروئکتم

اینم عکست

 

 

سه شنبه 27 اسفند خونه مامان جون با خاله و جوجه هاش بودیم که از تهران اومده بودند و شما گل گلی من شروع کردی به سینه خیز رفتن.الان دیگه سریع خودتو به همه جا میرسونی.

امیرحسین خوشگلم شما هم امروز یعنی 4 فروردین با کمی کار کردن باهات شروع به راه رفتن در روروئکت کردی ولی هنوز عزیزم تصمیم نداری سینه خیز کنی و کلا 7-8 بار خودت تنهایی تونستی غلت بزنی.

اینم عکست تربچه من

 

 

این هم سفره هفت سینمون

 

امیرحسین و آنیسا بعد از سال تحویل

 

یادم رفت بگم کلی عیدی گرفتین ناقلاها

 

 

امیرحسینم فرشته ی من

دقیقا از 6 فروردین به راحتی خودت غلت میزنی دیگه

اینم غلت زدنت به روایت تصویر

 

دوستتون دارم فرشته ها

پسندها (6)

نظرات (15)

مامان مونس
7 فروردین 93 1:25
سلام مامان مهربون ای جانم خدا حفظشن کنه
مامان دوقلوها(آوا و اهورا)
16 فروردین 93 10:54
عزیزای دلم خوشگلا مبارک باشه هم سال نو و اولین بهارتون هم این حرکات جدید کم کم دارین خانم و آقا میشین هزار ماشالله سال خوبی داشته باشین
عمه کوچیکه
16 فروردین 93 15:16
سلام به مامان بابای جوجه های نازوخوشگل. آپت خیلی قشنگ بود عزیزم. هروقت دلم براشون تنگ میشه میام وبشونو کلی حال میکنم. قربونشون برم خیلی نازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززن. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ممنون عمه جون عزیز دوست دارم
مادر هومان و هورمزد
22 فروردین 93 20:01
وااااای امیرحسین جونم آنیسا جونم مامانیشون ببخششششششید اینقدر دیر واسه تبریک سال نو اومدم نمیدونم چرا فکر میکردم تبریک عید گفتم.حالا داشتم دوباره تو وبتون میگشتم دیدم پیام ندادمخوووووب حالا میگم ناز عسلااا عیدتون مبارکامیدوارم سالی خوب وخوش داشته باشید با یه عالمه خبرهای قشنگ وبلاگی از شما شکرها
سمیرا مامان آنیسا
23 فروردین 93 2:27
ای جونمممممممممممممممممممممممممممم دلم ضعف رفت برا این دو تا فسقلی خوشگل قربونتون برم فرشته هاااااااااااااااا
مامان محمد هانی
23 فروردین 93 23:13
سال نو مبارک الهی خدا حفظشون کنه...چقدر من این دو تا فینقیلی رو دوست دارم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
1 خرداد 93 15:06
واااااااااای خدا شما خوشتلا کجا بودید تا حالا ندیدمتون
مادر هومان و هورمزد
8 خرداد 93 0:51
مامانی سلام.کجایی؟چرا از فسقلیها مطلب نمیذاری؟منتظریمها
شقایق
27 خرداد 93 0:36
عزیزم خیلی نانازن خدا ببخشه بهتون
مامان آريا و آدرينا
28 خرداد 93 17:40
سلام، عزيزم چه كوچولوهاى نازى دارى خدا حفظشون كنه واقعا براى مادر دوقلوها داشتن يه وبلاگ به روز خيلى سخته ، خسلى دوست دارم باهم دوست بشيم ، اگه شما هم دوست داشتى بيا به ما سر بزن و بگو كه لينكت كنم.
مادر هومان و هورمزد
1 تیر 93 1:47
مامانی اومدم سر بزنم وطلب جدیدتونو بخونم،ولی رمز دار بود ومن موفق به زیارت نشدم.به هرحال دوقلوهارو ببوس
بابا و مامان
2 تیر 93 8:55
آخی دوقلوهای خوشگل ناز دوست داشتی شیطون جگر میام گازتون میگیرم ها .ماشاا..، هزار ماشاا.. . مامان و بابای فداکار خداقوت . خدا حفظشون کنه . به وبلاگ دوقلوهای ما هم سر بزنین و افتخار لینک بدین خوشحال میشیم
مامان دوقلوها
4 تیر 93 4:48
الهی فسقلی ها همیشه تندرست و شاد باشن هزار ماشالله ! میشه من هم رمز داشته باشم
بابا و مامان
19 تیر 93 12:47
وای خدایا چقدر نازن این فسقلیها کم مونده بود مانیتور رو بخورم خدا حفظشون کنه مامانی براشون اسفند یادت نره . میبوسمشون . باافتخار کامل لینک میشین فسقلیا
نی نی عکس
2 شهریور 93 23:04
سلام عزیزم چه نی نی های قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir