امیرحسین و آنیساامیرحسین و آنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

☺☻دوتافسقلی☺☻

حرکات جدید

1392/11/4 16:07
667 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین جونی 4-5 روزی هستش که داری خودتو یک طرفه می کنی.داری سعی میکنی دمر شی.

یک ماهی هم هستش که از کمر به پایین می بری بالا و محکم میکوبی زمین

پاهاتو میبری بالا و محکم با پاشنه میکوبی زمین

نمیدونم دردت نمیاد

کلی هم حال می کنی

اینم چند تا عکس از هنر نمایی ات

اینجا داری سعی می کنی دمربشی

اینجا پاهاتو بردی بالا و بعدشم میکوبی پایین

این هم یک عکس خوشگل از خنده های نازت که مامان عاشق این خنده هاته


آنیسا جونی 2-3 روزه دیگه حسابی داری خودتو دمر می کنی سه سوته دمر میشی بدون هیچ کمکی

ولی بعدش نمیتونی سینه خیز بری یا دوباره خودتو مثل اولت کنی

به خاطر همین کلی غرغر میکنی و گریه

باز من میام برمیگردونمت

اینم غلت زدن آنیسا به روایت عکس

 

اینجا خسته شدی عزیزم

خیلی دوستون دارم فسقلی ها

پسندها (6)

نظرات (10)

مامی پوریا
4 بهمن 92 15:15
ای جات چه نی نی های نازی... به وب پسرکم سربزنین....
دایی مجید
4 بهمن 92 22:03
امروز فکر کنم همه روزت رو نشستی که بچه ها همچین که هنرنمایی کنند عکس بگیری خستع نباشی
مامان دوتا فسقلی
پاسخ
آره داداش جان کلی بچه ها هنر ریختن دوبرابرش خودم
مامان کوثری
7 بهمن 92 6:23
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مینا فتوحی
7 بهمن 92 14:47
با سلام و احترام خدمت شما دوستان، من کارشناس‌ارشد گفتاردرمانی در تهران هستم. در حال حاضر پژوهشی در مورد صداسازی (غان‌وغون) کودکان زیر یک‌سال انجام می‌دهم که تا بحال در ایران انجام نشده است. ممنون می‌شوم اگر کسی را می‌شناسید که کودک زیر یک‌سال دارد، و مایل است در این پژوهش با من همکاری کند، به بنده اطلاع بدهید. پژوهش به صورت ضبط صدای کودک به مدت چند ماه خواهد بود. با تشکر فراوان. (m.fotuhi_slp@yahoo.com)
مامان محمد هانی
19 بهمن 92 1:24
سلام چه نی نی های بانمکی.محمد هانی منم هم سن و سال نی نی های شماست.دوست داشتی به ما هم سر بزن و لینکمون کن و بهم خبر بده تا لینکتون کنم.
مامان محمد هانی
23 بهمن 92 0:09
میدونم چقدر نگهداری از دو تا نی نی همزمان سخته.خدا انشاءا... صبرت بده و به ناز پدر مادر بزرگ بشن. شما هم با افتخار با نام دوقلوها لینک شدید
samira
26 بهمن 92 14:22
با سلام طراحی و چاپ تقویم یکساله (چهار فصل در یک صفحه) و یا چهار برگ (هر فصل یک صفحه ) و یا هر طرح دلخواه شما برای فرزند دلبندتان. به مناسبت فرارسیدن سال نو تخفیف ویژه خواهیم داشت. از همین الان اقدام نمایید. شماره تماس برای سفارش : 09338594661
مامان دوقلوها (آوا و اهورا)
9 اسفند 92 0:49
ای جان ! الهی به همین زودی روی پاهای کوچولوتون بایستین و راه برین اونم تند تند
مامان مونس
9 اسفند 92 2:11
ای جانم دوباره دوستای دوقلو. مامان فسقلی ها به وب نی نی های تو راهی منم یه سری بزنید خوشحال میشم و اگر مایل به تبادل لینک بودید باخبرم کنید.ممنون
مادر هومان و هورمزد
11 اسفند 92 20:38
مامانی منم دوقلو دارم.قدر این روزهارو بدونامان از روزهایی که شیطنت هاشون شروع بشه.از حالا تمرین صبور بودن داشته باشخوشحال میشم دوقلوهای منو هم لینک کنی عزیزم